torsdag 5 april 2012

påsk hos oss

Jag tittar in och önskar er en

härlig påsk!


 Tiden räcker inte riktigt till med 100% jobb, 2 barn (3 kanske? Har en väninna som brukar säga att hon är ensamstående med två barn och man...;), nytt hus som ska fixas och inredas mm. Men jag hoppas i alla fall att ni inte tröttnar på mig! Ser att det trots allt tittar in några stycken lite då och då.

Tack för det!!
(Jag tror, att utan er skulle jag inte fortsätta!)

Visar idag några bilder på hur det ser ut vid vår dörr just nu.
Ett litet fågelbo med gula påskliljor på varsin sida av farstukvisten.

Har en gammal stol bredvid som senare ska få lite mer färg.

En närgången bild...


Hoppas er påskhelg blir bra och trevlig. Vila upp er och njut, även om vädret inte blir det bästa (som här i södra Sverige... SNÖ! Jag menar... Vart ska detta sluta?!).
Ja, ja. Det har i alla fall varit jättefint väder här idag, vi får njuta av det. Lite blåsigt men man kan inte få allt (även om jag skulle vilja). Vi har grillat korv och suttit och myst i solen. Härligt!! Ät nu inte för många ägg.

Kramar i massor!


1 kommentar:

Anna sa...

Snygg kruka! Jag väntar ivrigt på bilder från nya huset!!!

Kram Anna