söndag 8 april 2012

Morgonstunden

...är den bästa på dagen tycker jag.


Sån här utsikt hade vi från vårt vardagsrum idag. Det är så härligt med solen.


Ser ni istappen?! Den känns lite "fel" eftersom det är April.
Sånt vill vi inte ha nu. Nu vill vi ha vår!


Bland det bästa som finns är att gå upp tidigare än alla andra och sätta på en kopp te. Solen stiger upp bakom träden och det är fasligt vackert. En av många fördelar med att bo på landet:). Att ta koppen och sätta sig i fåtöljen och titta på den tidiga morgonen och soluppgången. Älskar detta. Njuta av ron, teet, solen och tystnaden. Jag tror att jag kommer att älska detta ännu mer snart. När jag kan gå ut och sätta mig på terassen. Sätta mig med en filt och känna den friska lite råa luften. Sippa på teet och få lugn i själen...

Dags att fånga dagen!

Inga kommentarer: