onsdag 25 april 2012

Ordning & reda?

Lite ordning och reda vill jag ha. Det märks inte alltid, men jag mår faktiskt dåligt av att inte ha det ordnat runt mig. M är inte lika ordningsam om jag säger så. Denna vecka jobbar han natt så jag har hela huset för mig själv. Då kan jag städa och plocka bäst jag vill efter skatternas nattning.:)




Så här ser vår lilla hörna i köket ut. Här hänger förklädena, viktiga-papper-korgen och almanackan. Skulle helst vilja ha något annat hängandes på kroken där almanackan hänger. Kanske en griffeltavla? Kanske en tavla? Hmm, almanackan får hänga där så länge. Tills jag hittar något annat jag vill ha.

Finns säkert nåt på Granit som kan få följa med mig hem. Kanske en sån här, eller en sån här?! Det blir till att söka och leta ett tag till. Är velig som vanligt!

Nu säger jag god natt för ikväll!

Inga kommentarer: