söndag 22 april 2012

Det nya livet

...börjar idag. Igen. Hoppas att det håller i sig längre än förra gången. Då visade vågen -5 på några veckor. Goodie! Då var jag så nöjd men så var det ju det där med påsken också... Inget kilo upp, men inget ner heller. Alltså detta godis. Så gott men ack så farligt...

Nähä, tack! Nu satsar vi på några - till, typ... en 15 sisådär... Då känner jag mig nog nöjd. Det blir en utmaning det! Men varför skulle inte klara av det, många andra gör ju det!




Det gick lättare att löpa än att ta en PW. Ska det verkligen vara så? Fick gräsligt ont i benhinnorna av att gå men jag flöt fram när jag sprang. Hmm, mycket märklig känsla.

Det blev intervallträning idag. Jag har aldrig i hela mitt liv gillat att springa, men det var faktiskt riktigt härligt. I min takt, med volymen på typ HÖGT, alldeles själv hemma...
(Har en jättego jobbarkompis som börjat löpa och hon gillar det inte! Eller hur Anna!? ;) Hon väntar fortfarande på att det ska bli skönt. Skönt efteråt. Men jag tycker ju, för min del, att det är en rätt skön/häftig känsla efter att ha ätit en munk (eller två) också... och kanske druckit en kopp te till)

Var inne på världens bästa feelgood-blogg idag. Blev så inspirerad! Kanske kunde en resa till The Big Apple vara en sporre!?



 Kram till er alla!

1 kommentar:

Anna sa...

Heja på!
Har du investeterat i ett promenadband?