onsdag 9 november 2011

Ost och mysfika

Ost från Gotland.


Mysigt gofika på mitt favoritställe.

Jordgubbs- & limete med hembakta kanelbullar...
                                                                    
                                                                          Hejsan!

                                         Tittar in en snabbis för att önska er en go' kväll.

Min dag har innehållit jobb, fika, hämtning av barnen, matlagning och ost. Mor och far kom hem från Gotland idag och hade med sig diverse saker. Bla en ost som min kära moster skickat med. Blå Gourmet. Supergod!

Fikat intogs på mitt favoritställe. Soffan i vardagsrummet;) Det är så skönt och avkopplande att sitta där och bara vara. Gott te, egenhändigt bakade kanelbullar och lugn & ro. Do I need to say more?

                               Nu ska jag krypa ner och titta på Bron. Spännande serie det där.
                                                                 
                                                                   Sov gott vänner!

                                                                      Kram Anna
                                                     


1 kommentar:

Ninja sa...

Hmmmm den där osten känner jag igen undrar om jag inte köpte med mig en för att den inte innehöll konserveringsmedel....