måndag 7 november 2011

Grått är flott!

Härligt ljusgrå.

Ska bli skönt att svepa in fossingarna i detta i vinter.

Mmmm... härligt!
Idag har jag investerat några sparade slantar i ett nytt fårskinn. En av mina bästa arbetskamrater hade med sig två säckar(!) med olika fårskinn. Svarta, vita, ljusgråa, mörkgråa och allt däremellan. 
Efter att ha sålt en hel säck var det en säck kvar. Den dök jag ner i och hittade två underbara skinn! Ett svart, lurvigt och ett ljusgrått. Vi har sedan tidigare några stycken (Det blir så när moster Gun-Britt bor på Gotland och vi har den stil vi har¨i huset). Men inget ljusgrått. Jag föll för det med en gång.

Kan ni se mig framför er:
Uppkrupen i soffan/fåtöljen (på fårskinnet)med en bra bok i ena handen och en härlig kopp te i den andra. Brasan sprakar i spisen och det ljuder feelgood-musik ur högtalarna... Ahhh...

Tillbaka till verkligheten! Nu ska jag jobba lite. Och titta på TV samtidigt. Hur nu det ska gå;)

                                                   Ha en fortsatt skön kväll! Kram Anna


Inga kommentarer: