onsdag 2 november 2011

En onsdag som alla andra?

Bild lånad från Granit.se.

Bild lånad från Granit.se.




Hej igen!

Idag har jag och barnen varit i Jönköping. Vi har ju inte så långt dit. Besökte bland annat Granit som öppnade för ca 1 år sedan. Har aldrig varit där. Vilken affär! Jag ville ha jättemycket! Två av dessa häftiga ljusstakar fick följa med hem. Även en adventsstjärna gjord av gamla tidningar. Lite lagom industriellt för att passa mig. Var även in på Gina Tricot och diverse skoaffärer. Jag är ute efter nya skinnstövlar och bruna jodpurs. Men det var inget som föll mig i smaken. Priset var inte så tilltalande heller, för den delen, 1500-2500 kr. Lite i dyraste laget... Men jag köper ju inte skor lika ofta som förr... Nja, vi får väl se.

Vädret är fortfarande grått och tråkigt, men imorgon får vi besök av goaste Emma, med sina grabbar. Det kommer säkert att lysa upp vår vardag lite! Tänkte bjuda på en bärpaj med vaniljsås/glass. Finns det någon där ute som har ett gott tips på nåt annat?

Tack för att ni tittar in. Det gör mig oerhört glad!!

Kramar Anna

Inga kommentarer: