torsdag 6 maj 2010

Min nya våg och ett stort TACK!

Från loppisresan som vi gjorde för några veckor sedan. Visst är den fin? Hade egentligen velat ha en ljusturkos eller vit våg men hittade den här och gillade den.

Den är fin men kommer att bli ännu finare i vårt nya lantkök, som för övrigt levererades idag!!! Åh, det känns som en befrielse att det äntligen börjar röra på sig!

Vecka 20 kommer fönsterpartierna och glasdörren som vi ska sätta in ner mot sjön. Kan ni fatta att familjen som ägde huset innan oss, och byggde det, inte hade några fönster ner mot sjön!! Hela väggen i vardagsrummet var bara... ja... VÄGG! Fattar inte att man gör så.

Men nu är familjen Vit på väg och andra bullar ska bakas i ugnen.

Från det ena till det andra! Jag vann igen! Jag vann den underbara skyddsängeln som lottades ut av Rita. Tack Rita, än en gång. Jag fattar inte att jag haft sån tur! Den är så fin!

Många kramar till er alla som tittar in på min blogg!


4 kommentarer:

[ c o y o t e ] sa...

Hej Anna.. Men, du fick ju tag i den finaste färgen på vågen!!

Grattis till vinsten!
En skyddsängel är guld värd..

Musiken du undrar över 1a låten antar jag.. Marvin Gaye.. Underbar!! Alla hans låtar..

Ha en skön helg!

♥Mia

Grodmamman sa...

Fin våg! Jag har en liknande!:)
Spännande med nytt kök! Vi ska börja riva ut vårt nästa vecka och det nya kommer på tisdag. Mycket jobb blir det, men det ska bli kul att få köket mer som vi vill.
Förstår inte heller att man inte har fönster mot en vacker utsikt.
Kram

Karro sa...

Hej Anna

Va rolig att du är inne hos mig och kikar. Klart du får härmas. Jag tycker det är kul att kunna bidra med lite inspiration. Jag är såååååå nyfiken på erat hus.

Kram Karro

Lilla gårdshuset sa...

Åh vad härligt att få ett nytt kök! Fin våg du fyndat. Fin färg tycker jag.

Kramis/Heléne