torsdag 16 september 2010

Härliga höstkvällar...

...Ser jag fram emot! Visst är det fullkomlig lycka, när man hittar grejer som stämmer så bra överens med vad man vill ha?! Dessa muggar har jag suktat efter länge. Har nu äntligen inhandlat dem. Ser fram emot att få dricka mustigt te ur dem, under mörka höstkvällar med tända ljus.... Mmmm...

Dessa muggar är inhandlade hos Elsas Hem. Jag blandade färger och mönster för jag kunde inte riktigt bestämma vilka jag ville ha. Alla saker från Green Gate är ju så fina! Har nu även sett andra muggar som jag skulle vilja komplettera "samlingen" med. Hopplöst med nya kollektioner!

Visar en spegel som jag hittade på vinden en dag i somras. Kommer så väl ihåg när jag köpte den. Det är många år sedan, på ett stort varuhus utanför Varberg/Falkenberg;-). Den var då guldfärgad, men jag sprayade den vit. Väggen bakom är mörk, mörk, mörk. (Det skulle ju vara så för några år sedan.) Den stör mig, men nu gör vi inte några större förändringar innan vi flyttar.

Detalj från ena hörnet på spegeln. Visst är den helt underbar? Önskar bara att den kunde vara lite sliten... Vågar mig kanske på att slipa lite på den?

Nu ska jag lägga mig. I morgon är det sista arbetsdagen denna vecka!! Fredagsmyset hägrar.

Ha en trevlig helg! Kanske tittar jag in en sväng!

Kram Anna

1 kommentar:

Lilla gårdshuset sa...

Åh vad härligt med alla dessa Green gate-muggar på hyllan. Jag är också ett stort fan av detta märke.

Kramis/Heléne