lördag 26 maj 2012

Nytt fynd!

Idag har jag och lillprinsen varit i Sävsjö och Vetlanda (Sessan är på Gotland med mormor och morfar sedan i onsdags. MEN, hon kommer hem igen imorgon. Jösses vad jag längtar efter henne!! Skulle aldrig stå ut med att vara frånskild varannan-vecka-förälder. Det måste vara fruktansvärt tomt de veckor som ungarna är borta!).

Jag har länge gått och slängt längtansfulla blickar på denna godbit. Passar så superbra ihop med mina nyinköpta sommarsandaler i brunt. Det är nästan samma blomma fram på foten och den är liten, nätt och inte alls dyr. Idag var det 20% rabatt också! Utan att jag visste om det! Häpp! Satt som en smäck;) Så klart...!


Väska/ L&L i Sävsjö

Visst är den mysig! Tänker ha den som plånbok, tror jag.


Härliga detaljer. Brunt och silver. Ajlajk!


Har aldrig hört talas om märket men de har hur fina saker som helst.


M lägger lillprinsen så nu passar jag på, en kväll som denna! Detta år firar vi Pingst genom att grilla. Kyckling, majs, pommes, sallad, bea och en massa annat gott till. Nu ska vi fortsätta firandet med Festivalen på tv:n. Denna helg firar vi stillsamt, med ett hjärta på bortaplan. Saknar dig lilla Ida! Vi ses imorgon!! Puss!

Kramar till er alla!

3 kommentarer:

Anna sa...

Me lajk! Jättesöt!!! Kolla in mitt nya fynd på bloggen med ;)

Hanna sa...

Jätte fin.
kram
HAnna

Malin sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!
Ska bli kul att träffa dig på mattekursen igen.
kram Malin