onsdag 18 januari 2012

ön

Bilderna är tagna på kvällen därav deras mindre bra kvalitet:(  

Te, nougat, choklad. Vad mer kan man begära?
Det mesta är inhandlat på Sockerklaras.

Färsk frukt inhandlad idag. Passionsfrukt, banan, äpple och apelsiner. Mums!
Den söta svarta kannan är en present från min vän Emma och hennes fina familj. 

Så här ser det ut på vår nya köksö för tillfället. (Den observante ser bruna lister och fönster i bakgrunden. De ska snart bli vita.) Två helt olika brickor, men båda är fyllda med diverse "gotter". Jag har fått dille på apelsiner. De är så förhäxande goda just nu! Jag passade på att köpa många passionsfrukter också. Tänkte nämligen prova ett nytt recept på en gudomlig (sägs det) dessert. Hoppas jag kan fixa till den på fredag. Har någon därute nåt gott i matväg som vi kan laga och mumsa på på fredagkväll? Har just nu lite torka på den fronten.

Bild lånad från Maria.

Imorgon blir det till att jobba igen. Det blir nog bra. Efter tre dagar hemma är man lite less på att ligga hemma och ha ont i kroppen. Jag skulle kanske må bättre hemma men nu måste jag tillbaka. Tre dagar får vara nog!

SKÖN KVÄLL!







2 kommentarer:

Anna sa...

Vilka mysiga bilder du har lagt ut när du har varit hemma och varit sjuk!

Stooooor Kram

Anna sa...

Nu måste du förresten visa mig hur man gör en header. Der ju att du har lärt dig ;)

kram