måndag 4 april 2011

Nygammalt

Hej!

Solen skiner från en ganska så molnfri himmel och mätaren visar på 13 grader plus. Jippie! Inspirationen har trytit lite under vinterhalvåret. Men nu hoppas jag att jag hittat tillbaka till bloggandet. Har med jämna mellanrum varit inne och tittat hos er andra men inte riktigt orkat eller haft lusten att ge mig
tillkänna. Jag vill iallafall tacka all er som ibland tittat in hos mig!! Kramar till er!!!

Vill visa ett nygammalt fynd som jag fixat till och plockat fram igen. Kul med lite återvinning!


En gammal tvättkorg som jag hittat och målat om i vitt. Blev faktiskt riktigt bra! Ett tyg med "Lingerie" broderat på, blev pricken över i.

Har nu kommit en bra bit på vägen mot ett nytt, ljusare och härligare hem på landet! Än är det mycket kvar att göra men jag börjar se att det någon gång ska bli klart.

Är hemma med sjuk liten Ida (feber och hosta), men så fort hon är frisk (och det är fint väder...) ska jag upp och fota lite så ni får se hur det blir. Kan framöver behöva lite råd angående tapetval...

Ha en fortsatt fin måndag!

Kram Anna

Inga kommentarer: